Monday 19 October 2009

轉載:邱騰華與曾蔭權之間的交易?

號外:勁呀!未卜先知呀!早在政策出龍之前,已經買定工廠大廈申請改建做酒店呀!

邊間公司咁勁呀?之唔係邱騰華細佬邱騰達囉!
明報溫哥華版:邱騰華總理胞弟餅印一樣
邱騰華總理胞弟 餅印一樣 2007年9月3日
【明報專訊】前幾日食晏經過金鐘某酒店,碰見近日因紮鐵工潮忙到一頭煙的勞工及福利局長張建宗,我立即上前睇下局長同邊過「撐䒷腳」。行近兩步,便見到一個樣貌跟環境局長邱騰華十分相似的男士,莫非張局長與邱局長有約?睇真點,原來是邱局長的細佬邱騰達(Tony)才真

星島日報:帝邦八億併購西環舊樓
帝邦邱騰達表示,西環項目投資十六億元興建經濟型酒店。

(綜合報道)(星島日報報道)帝邦剛完成併購西環文咸西街及德輔道西舊樓,佔地一萬四千五百七十九方呎,涉資八億元,樓面地價每方呎三千六百五十八元,該公司執行董事邱騰達指出,計畫發展為一間經濟型酒店,總投資額約十六億元,項目共提供五百五十個房間。
...
施 政報告亦提出工廠大廈活化政策,包括「按實補價」和定息分5年繳付的建議,市場普遍認為有助活化工廈,釋放舊工廈的發展潛力,迎合不同產業需求,並帶動物 業交投,然而,不少業主在施政報告公布後,即時反價達10至15%,部份甚至封盤,市場估計工廈租售價年底前將再升10至20%,未來企業成本勢必上升。

曾蔭權施政報告中的重要議題,是有關活化工廠大廈政策,把舊樓重建,改建商廈或酒店。

再一次,我們又見到了對價關係--邱騰華提出「強送慳電膽」計劃,特首曾蔭權的親家就可以因而得益;反過來,曾蔭權又推出「工廠活化計劃」,剛好從事這個行業的,卻是邱騰華的親細路邱騰達。

真的很奇怪,今屆政府提出的大計,點解隨手都可以搵到原來係由佢地家族的人經營?而且全部都係咁偏,咁「小眾」的行業.偏偏我地的政府大路野唔做,就專做呢 D 野?

第一個問題,邱騰華同樣作為行政會議成員,有冇申報佢細路的職業?佢有冇避嫌唔出席有關政策的討論?

第二個問題,這是否又是另一個明顯的利益輸送?點解特首和邱騰華之間咁密切?由破格提拔,到關乎到又親家、又細路的行業,全部都同今次的施政報告有關?當中是否利益輸送?

次次都咁橋,果然係曾水扁,咁邱騰華係林德訓、馬永成、定係蔡銘哲兄弟呢?



http://plastichk.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

No comments:

Post a Comment